Арт-студія «Гармонія»


Керівник – Мелешко Лілія Володимирівна

/Files/images/IMG_2861.JPG /Files/photogallery/IMG_2854.JPG /Files/photogallery/1180/43788439_275241796655965_1051728458750623744_o.jpg


МЕТА занять в арт-студії «Гармонія» – це вміння творити незвичайні речі, використовуючи при цьому підручні матеріали і свій внутрішній ресурс.

ПРАКТИЧНИЙ РЕЗУЛЬТАТ кожного заняття в студії– це власна робота (малюнок або виріб), який дитина виготовляє АБСОЛЮТНО самостійно.

/Files/photogallery/IMG_9706.JPG

РЕЗУЛЬТАТ занять в арт-студії – це дитина, яка вміє творити навколо себе все, що забажає. Це вільна дитина, це впевнена дитина (адже вона щоразу має результат від своєї діяльності), це щаслива дитина (під час процесу творіння дитина отримує величезну порцію задоволення); це розумна дитина (під час творчої роботи працюють дуже важливі ділянки мозку).

На заняттях з художнього мистецтва діти вчаться за допомогою різноманітних засобів, таких як акварель, гуаш, вугілля, прості та кольорові олівці, воскові олівці, пастелі, пензлик та своїх рученят відображати зовнішню, а також свою внутрішню реальність. Під час роботи на заняттях виконується величезна внутрішня роботи дитини, вона виливає всі свої почуття та емоції, які накопичилися в неї протягом тижня. Тому ці заняття сміливо можна назвати позитивним психологічним впливом на дитину.

/Files/photogallery/IMG_2847.JPG /Files/photogallery/1245/53530370_360662674780543_6586792021585821696_o.jpg /Files/photogallery/1245/53233347_360663114780499_8141546234000179200_o.jpg

Головний принцип роботи вчительки Мелешко Л.В. - дозволити дитині творити в межах свого простору, таким чином, щоб рука педагога практично не торкалася дитячої роботи. Саме цей підхід вчить дитину відповідальності, організованості, вмінню чути педагога та чітко відтворювати його дії.

Учасники студії - Іванов Олександр, Лісков Андрій, Корнійчук Яна, Лисюк Ігор - лауреати Всеукраїнської виставки "Діти - діячі мистецтва"

/Files/photogallery/1180/43604448_275242093322602_4750016538390560768_o.jpg/Files/photogallery/1180/43569420_275242193322592_5928101006549188608_o.jpg /Files/photogallery/1180/43563954_275241463322665_81475070043619328_o.jpg

.Саме використання різноманітних образотворчих технік, які залюбки використовуються а арт-студії, допомагають виявити особливі здібності дітей з особливими потребами. Так, наприклад, Бірючевська Марина (9 клас), яка майже рік опрацьовувала навички графічної техніки – віднайшла себе в акварельному живописі; брати Чупілки Дмитро та Денис (9 клас), схожі зовні, але зовсім різні у творчості: один – графік, другий – живописець; Корнійчук Яна (8 клас) обожнює мініатюру і деталізацію. Заслуговує особливу увагу до своєї творчості талановитий хлопчик – Гусев Олег (10 клас). Його натхненне - зацікавлення різними видами образотворчого мистецтва набуло високого рівня майстерності.

/Files/photogallery/IMG_3408.JPG /Files/photogallery/1262/58570862_384455672401243_7539642194219499520_o.jpg /Files/images/70825014_480420686138074_4845566486846111744_o.jpg

Отже, ми бачимо, що творчий досвід наших школярів свідчить про те, що життя дітей з порушеннями слуху можна зробити цікавим і повноцінним. Тож бажаємо всім натхнення та успіху!!!

/Files/photogallery/IMG_3394.JPG /Files/photogallery/58383050_294823201412434_8195804581620350976_n.jpg /Files/images/70672945_480420516138091_1994098421555789824_o.jpg /Files/photogallery/69767703_467176847462458_6984605086680875008_o.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 755

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.